new balance wandelschoenen

Dyskusja na ogólne tematy związane z Darken Age.

Postautor: Maud Dunbar » 29 cze 2020, 4:19

new balance wandelschoenen

Ah, ik heb een nieuw new balance wandelschoenen paar hardloopschoenen nodig, dus deze post kwam perfect op tijd langs! Hoewel het idee van een kleine schoenendoos me een beetje bang maakt omdat ik het type persoon ben dat dol is op wiebelen kamer haha =ØBÞ Ik heb het wel op Facebook gepost! Vooral het horen van zo'n geweldige recensie van een marathonloper is een geweldige stimulans om een paar te krijgen, aangezien ik de hoop heb om ooit zelf een marathon te lopen (als ik de 10k ha kan passeren!). Bedankt geen vleesatleet en New balance = DD

Het deed een paar dagen pijn, maar ging na een week weg. Hoe dan ook, ze beginnen te dragen en ik heb een nieuwe schoen nodig voor mijn marathon (28 mei) en vroeg me af wat je van de schoen vond die je naar Boston droeg. Het is verbazingwekkend dat je dit bericht hebt verzonden ... Ik new balance zwolle dacht aan de Groene Stilte of aan die schoen waarvoor je een videopost hebt gedaan (Nada) of de New Balance 890 (je zou commissie moeten krijgen voor mijn aankopen ....). Mijn beslissing zou een stuk eenvoudiger zijn als ik de New Balance 890 win, maar zo niet, dan denk ik dat new balance groen ik bij de Groene Stilte blijf.

Ik heb hoge bogen en liep in schoenen met super kussens (Nike Vomero's, Mizuno Wave Creations, New Balance 1063's op advies van meer dan één sportgerichte PT) en had bijna altijd een soort minpuntje - of het nu een pijnlijke knie was na 20K , of een zere heup of wat dan ook. Begon te lezen over het gebruik van "minder" schoen, werkte hard aan het verbeteren van mijn vorm en schakelde in de loop van 4 maanden of zo succesvol over naar een middenvoetstaking.

Ik liep ongeveer een jaar in Vibram FF toen ik een beetje hielpijn kreeg new balance dames blauw op de linkervoet. Ik ontdekte de New Balance Minimus (zeer lage hiel tot teen drop en heel weinig padding). Precies wat ik nodig had. Ik had een nieuwe waardering voor New Balance-producten en het bedrijf. Ik zou hier ook mee willen experimenteren (als ik ze win) en kijken hoe ze zijn. Ik loop de hele week graag in verschillende schoenen. Bedankt voor het doen van deze Matt!

Ik waardeer wat je zegt over het besef dat je niet zo kwetsbaar bent. Ik heb gekke dingen gedaan na het lopen van 6 marathons sinds eind 2008, zoals het lopen van lange runs zonder sokken (hijg) en zelfs het dragen van een gloednieuw paar schoenen (en een maat groter), nadat ik er slechts 3 mijl in heb gelopen , in een marathon. Ik droeg jaren en jaren New Balance. Ik had drie paar exact dezelfde schoenen. Onlangs vertelde iemand me in een hardloopwinkel dat "New Balance meer voor mode is dan voor hardlopen". Ik voelde me zelfbewust en kocht uiteindelijk voor het eerst Brooks. Dus kocht ik een nieuwe schoen, niet vanwege hoe het voelde, maar omdat het me niet zou laten lijken alsof ik gewoon voor mode aan het rennen was ... zo ironisch!

Ik moet ook zeggen dat ik sinds new balance voetbalschoenen november vorig jaar 45 pond ben afgevallen en te danken heb aan een verantwoord eetpatroon en een enorme toename van fysieke activiteit. Mijn eten bestaat nu uit fruit, groenten en nog wat groenten. Vlees is niet per se een alledaags iets. Dit is een enorme ommekeer ten opzichte van eerdere gewoonten. Ik zie er goed uit, voel me geweldig en mijn maag bedankt me. Ik heb nog nooit een voetrace gelopen, maar heb wel een wedstrijd van 5 km op mijn bucketlist. IM KLAAR, ik heb gewoon een paar hele Obrazek goede schoenen nodig om het werk te doen. Bedankt Brenda
  • 0

Awatar użytkownika
Maud Dunbar
Tajemniczy pustelnik

Reputacja: 0

Wróć do Dyskusja ogólna

Reputation System ©'