nike sb

Informacje dotyczące nowości w mechanice, ważnych dat i wszelakich aktualności.

Postautor: Winfred Louise » 31 lip 2020, 10:14

nike sb

Metallic Silver verschijnt op de nike sb tussenzool, terwijl de tong wordt geleverd met de traditionele 3M-hit. Nog geen bevestiging over wanneer en of deze zullen verschijnen, maar vroege geruchten suggereren dat we deze ergens in het najaar van 2016 zullen zien afnemen. Haalt u op als het wordt vrijgegeven? Ik heb een Air Jordan 5 Metallic Silver zonder de Nike-branding en Ik vind het prima om alleen dat paar te bezitten. Ik ben een van de mensen die meer dan oké is als mijn Jordans geen Nike-branding op zich hebben. Geen biggie, ook al is die platte streep een beetje een subtiele prik tegen Nike, hij staat mooi op het model. In deze kleurstelling is het meteen aantrekkelijk en dit zou de aandacht moeten krijgen die het verdient.

Tot slot maken Nike Air branding op de tongen, vleugelslogo op de enkels en een ijzige, kristalheldere buitenzool het ontwerp af. De Air Jordan 1 Retro High OG Igloo is de nieuwste pastel-iteratie van nike roshe run het model die gekleed is in een leren bovenwerk, uitgevoerd in een Wit, zwart en lichtgroen (groenblauw) kleurenschema. Net als de Rust Pink-paren, wordt dit paar Jordan 1's geleverd met dezelfde kleurblokkering als de Black Toes. Wit en zwart zorgen voor het grootste deel van de schoen, terwijl de lichtgroene kleur zorgt voor nike shoes het hielgedeelte. Een witte tussenzool, lichtgroene buitenzool en Nike-branding op de tong maken het ontwerp van de schoen compleet.

De Air Jordan 4 OG "White Cement" heeft een bovenwerk van glad wit leer, in contrast met de cementhits op de tussenzool, vleugels en hiel van de schoen. De rode Jordan Jumpman verschijnt op de tong en het Nike-logo dat iedereen wild maakt een verschijning op de hiel van de schoen. De Air Jordan 4 "Alternate 89" valt op 2 januari, terwijl de The Air Jordan 4 OG "White Cement" op 13 februari uitkomt. Welk paar voel je het meest? release op 23 januari is deze feestelijke kleurstelling nike cortez van de Air Jordan 5 Low die mogelijk een eerbetoon is aan de komende Chinese Nieuwjaarsvakantie.

De Air Jordan 7 "Bobcats" is een mooie dope-kleurstelling. Persoonlijk denk ik dat elk type grijze look op de Air Jordan 7 perfect werkt! Het accent op de tong en de zool is ook niet te veel. Als je doorgeeft de rest van de Jordan / Nikes die dit weekend uitkomt, zou ik deze schoonheid pakken! Terwijl de French Open al voorbij is, komt dit speciale fragmentontwerp x Nike Court Air Trainer 1 Mid, dat een eerbetoon is aan het tennistoernooi, eindelijk aan op geselecteerde Nike-locaties deze zomer. In wezen een herziene versie van de Air Trainer 1, maar geschikt voor de tennisbanen.

Het eerder gepresenteerde fragmentontwerp x Nike Court Air Trainer 1 Mid moet nog officieel worden vrijgegeven, terwijl we je extra beeldmateriaal kunnen bieden van het aanstaande silhouet.Afgewerkt met een frisse witte zool en Red Clay buitenzool, dit fragmentontwerp x Nike Er wordt verwacht dat Court Air Trainer 1 Mid ergens later deze zomer 2015 op geselecteerde Nike-accounts zal aankomen. Blijf op de hoogte van KicksOnFire voor de officiële releasedatum. De Nike Kyrie 1 is net klaar met het uitbrengen in de "Brotherhood" -kleur afgelopen weekend en niet knipperen omdat de "Pasen" -versie volgende week onderweg is.

Een doorschijnende blauwe buitenzool maakt het nike air force 1 geheel af. De Nike Air Foamposite Pro wordt volgend jaar in een geheel nieuwe colorway geïntroduceerd in de vorm van deze Metallic Silver - "Silver Surfer" finish. Een van de populaire (niet-Jordan) silhouetten uit de jaren 90 keert weer terug met een andere colorway voor 2015. De Nike Air Max2 CB 94, de kenmerkende schoen van Sir Charles Barkley, keert deze zomer terug naar zijn roots.De schoen komt gekleed in een mix van wit, zwart en Old Royal, dat is een originele colorway van hun eerste run. De Nike Air Obrazek Max2 CB 94 zal een witte getrommelde leren body hebben.
  • 0

Awatar użytkownika
Winfred Louise
Tajemniczy pustelnik

Reputacja: 0

Wróć do Aktualności i ogłoszenia

Reputation System ©'